Sesje

Bolesci Duszy...



W ostatnim czasie moj BP, uswiadomil mi wazna dla mnie rzecz na poziomie energetyczno- duchowym, Process... cale to push - pull..

Praktycznie czas pogoni sie zakonczyl, ale przytrafia mi sie moze i dziwna rzecz, a moze i potrzebna... Dusza...Rozmowa z Dusza... 
Dotarlam juz w procesie do polaczenia sie energi wewnwtrznych w sobie, praktycznie nie teskni sie juz w tym stanie...
Brak tez jakiegokolwiek kontaktu, co mi akurat w niczym nie przeszkadza, ale...
 i tu zaskoczyla mnie Dusza...Jej zachowanie jest dla mnie conajmniej zastanawiajace, ale z drugiej stony przygladjac sie temu zjawisku nie dziwi mnie to...

Chcac nie chcac, jeszcze nie dotarlam do Unii, chociaz zdarzaja sie momenty gdzie symptomy sie ujawniaja... Jest to proces a trwac bedzie do "zawsze"... abstrachujac od Unii wewnetrznej....
Wiec, Dusza chcac pozbyc sie nalecialosci, ktore utkwione jeszcze gdzies w szparach energetycznej pamieci...ciazyly Duszyczce... Co zrobila Duszyczka...? Dusila mnie przez kilka dni, tesknota, na przemian z dziwnym bolem na czakrze serca i takie tam tematy.. az musialam wejsc tak... TAK Weszlam i zobaczylam... tylko, ze tam nie bylo nic ciekawego z punktu widzenia ego... Ale Duszy...i owszem...
Poglebilo to bol...Specjalnie... <3
 Weszlam wowczas w medytacje i przewinal mi sie film z roznych epok.. Czakra sie wybolala, potem wypalila, pokola sobie i ucichla...

Doszlo do mnie zrozumienie, o ktorym gdzies kiedys czytalam, czy ogladalam na jakims kanale YT... 
Ale tu przyjecie do wiadomosci na calosci Istoty jest jak pieszczenie wszystkich czakr... zupelnie inne odczucie niz tylko zwykle zerkanie w ekran, czy czytanie  tekstow na innych blogach, ktore nie zawsze musza sie zgadzac z wewnetrzna prawda kazdego indywiduum... 

Mianowicie... Dusza prowadzic potrafi w taki sposob polaczenie BP, by byly dla siebie bodzcami do zmierzania sie z wlasnym cieniem i uzdrawiania sie na wszystkich plaszczyznach...
Jesli nie ma sie kontaktu z BP, to bodziec moze powstac z zewnatrz, aby D
usza mogla popracowac z Toba, a jesli jest okazja do ewentualnego spotkania...jakiegos rodzaju kontaku z BP, by wyczyscic Sie z posiadanych obciazen energetycznych w Jej pamieci, to poprowadzi tak Ciebie, bys w koncu koncow dotarla do celu i wydalila brudy, aby mogly wejsc wyzsze wibracje...

Przez co mozna byc wdziecznym i Duszy i BP za pomoc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...