Sesje

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków



Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część prawej na tej samej wysokości....
Zaraz potem...energia bardzo mi znajomą...
Mój bp....


Weszłam w medytację by połączyć się z nim na poziomie 5D
 Przyjrzałam się tym miejscom... Krwawiły.... Zastosowałam wizualizacyjnie uzdrawianie ran, i bez oczekiwań przesłałam energię z czakry serca...

Mogłam jedynie wysłać mu wspomożenie z poziomów wyższych... Jest to raczej fizyczna rana... Więc ciało musi się zagoić...

W odpowiedzi poczułam jego troskliwą energię... Jakby się przytulał...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...