Sesje

Medytacja odpuszczania

"Letting Go".. Odpuszczanie, wybaczanie... Pozycja obserwatora...

Wczoraj wykonałam medytację, wprowadzającą w głęboki stan ...
Stan obserwatora.. 

Medytacja zastosowana została z książki " the magical mind" Imre Vallyon


Odpuszczanie


Zamknij oczy. Usiądź wygodnie,  ze stopami na podłodze lub w pozycji medytującego.

Wykonaj kilka głębokich  i powolnych  wydechów..
 Skoncentruj się na swojej prawnej stopie, i powiedz w myśli..
Pozwalam uwolnić się mojej prawej stopie.. relaksując prawą stopę ( jakby odpływała)

Powtórz to zdanie kilka razy 
Powtarzaj to zdanie kilkakrotnie przy każdej części ciała.. uwalniając je, odprężając w tak głęboki sposób aż poczujesz że niejako się odłączają..
I tak
Lewa stopa
Prawa noga do kolana
Lewa noga do kolana
Od prawnego kolana do biodra
Od lewego kolana do biodra
 miejsca, sakralnej i splotu słonecznego
Klatka piersiowa i czakra serca
Ręce i ramiona, barki
Szyja, twarz, głowa

Następnie wymawiasz w myślach.. uwalniam całe moje ciało... (Kilkakrotnie)
Moje ciało jest całkowicie odprężone i uwolnione 
Skoncentruj się na uczuciach, które właśnie odczuwasz.. zwróć uwagę jakiego rodzaju są to odczucia, uczucia, emocje ( złość, żal, smutek, strach itp)
 Powtórz kilkakrotnie w myślach..
Uwalniam, złość, strach, smutek..( cokolwiek odczuwasz w danym momencie)

Następnie zwróć uwagę na myśli jakie płyną w tobie, 
Powtórz kilkakrotnie 
Uwalniam  moje myśli ( które przepływają w głowie)

Następnie skup się na umyśle i powtórz kilkakrotnie 
....uwalniam mój umysł...

Pozostaje Nicość,  Pustka, Obserwator... Świadek...Tym Kim Jesteś w Rzeczywistości







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...