Sesje

Czym nazwal/as bys czarna noca duszy? i czy obydwa blizniaki przchodza czarna noc duszy jednoczesnie? cz2

Wierze, ze przezylam CZ.N.D. Nie mialam zadnego pojecia czym jest Blizniaczy Plomien, i co oznaczaja moje doznania.


Po trzech pieknych tygodniach, wtapiania sie w nasze energie, nadszedl czas jego powrotu!
Bylam pelna Milosci, 
Slowo," zegnaj", brzmialo jak "do zobaczenia pozniej"! hah. bylam szczesliwa...odnalazlam tego jedynego..
nareszcie zakochalam sie ... by byc szczesliwa do konca zycia..

Uczucie utrzymalo sie przez tylko 3 godziny.. Kiedy jego samolot zniknal z za horyzontu w gestych chmurach.. Spanikowalam..
Moje serce walilo jak oszalale.. nigdzie go nie bylo...ale czulam jego energie... moglam poczuc jego zapach..slyszalam jego smiech..




Zaczelam wspominac jego oczy i jak bardzo szczesliwa sie czulam u jego boku!

Powrot do domu, byl najtrudniejszym momentem w moim zyciu, plakalam rozpaczliwie, zakrywajac sie rekoma. Nastepnego ranka, nie mogla powstrzymac moich uczuc. To bylo zbyt intensywne.. bardzo za nim tesknilam..prawie nie moglam zlapac oddechu..bylam bezradna,  chcialam  explodowac energia zawarta we mnie... Wyslalam jemu wiadomosc, wyznajac w jakim stanie sie znalazlam i co czuje do niego . Jak dziwaczne uczucie do niego zawladnelo moja osoba i to bylo zbyt przytlaczajace dla mnie.




 Po krotce, powiedzialam, ze nie chce z nim rozmawiac, Jego odpowiedz, zabrzmiala, iz on w ogole nie chce ze mna rozmawiac...

Nie mialam do kad isc! Czytylam artykul za artykulem.. ogladalam filmy za filmami o milosci.. To byl pierwszy krok by zmiekczyc ego..ale wciaz czulam potworny chaos , wiekszy od tej Milosci.


Zaczelam szukac informacji o bratnich duszach, ale to nie pokladalo sie z tym, co odczuwalam. Ostatecznie odkrylam blizniacze plomienie, co perfekcyjnie opisywalo kazda emocje doznana przeze mnie. 
To calkowicie zmacilo moje wnetrze... czulam sie jeszcze bardziej  zagubiona i bezradna..


Moja CZ.N.D zakonczyla sie zupelnie inaczej niz wiekszosci..

Moje dziecinstwo  nie bylo wesole i pogodne... lata  dojrzewania spedzilam na ciezkiej pracy dla innych.. Staralam sie zasluzyc na milosc i troske od innych! W skrocie mowiac, bylam w piekle a powrocilam z niego do zycia!

CZ.N.D.  ukazala wszystkie  brudy , ciemnosc strachu i lekow, brak poczucia bezpieczenstwa, ktore skumulowalo sie we mnie w trakcie mojego zycia.Wiekszosc bolu, ktory czulam przedtem, nie mierzylam sie z nim twarza w twarz. Odczulam glebokie poczucie winy, az czulam sie chora bez zadnych symptomow.. Odczuwalam samotnosc..i tesknote..!!



Wyrzucanie i oczyszczanie sprawialo ulge. Bylo to raczej lepsze od uczucia bolu!
Odczuwalam wiele Milosci ukrytej gdzies pod moimi lzami, depresji i smutku.. Pragnelam pierwszy raz w zyciu odkryc piekno samej siebie... dostalam szanse by tego doswiadczyc.. a jednoczesnie moglam poczuc energie mojego Twin Flama, ktory wyciszal mnie. Kazdy bol, ktory czulam nie powracal do mnie...

Oczywiscie bylam smutna z powodu separacji z moim blizniakiem.. Zycie bylo mdle, jak nie posolone danie.Czulam sie zagubiona, pragnelam tylko powrocic do Domu!
 Jako dziecko, podziwialam tych z poczuciem wlasnej wartosci, o pogodzie ducha, i ludzi, ktorzy byli szczesliwi przez wiekosc czasu!

Kiedy to doswiadczenie dotknelo mnie, wiedzialam w glebi siebie, ze jestem szczesciara i otrzymalam szanse na to, by to zainplementowac w moim zyciu.
Odpuszczanie dalo mi wiele lekcji.. Niektore pamietam, a niektorych nie.
CZ.N.D. jest jak oczyszczajace zloto.
Po calym oczyszczaniu, szlifowaniu stajesz sie bogatsza/ym, silniejsza/ym i gotowa /ym wziac zycie w swoje rece.

tlumaczenie net.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...