Sesje

Dlaczego moja sacrum czakra vibruje? Kiedy odpuscilem/am?

Dlaczego moja sacrum czakra vibruje? Kiedy odpuscilem/am i pozwolilam/em zstapic Boskiemu Wszechswiatowi?


Przeszlam takie samo doswiadczenie..To proces w systemie czakr. Co zadziewa sie w czasie procesu BP, to, to ze kundalinii przeplywa przez system czakralny..Kiedy blizniaczy plomien zjednoczy sie wewnatrz ( polacza sie aspekty meski i zenski w Tobie , YING i YANG) . System czakralny staje sie jednym..


                                         Moja czakra splotu ciagnieta jest przez mojego Blizniaka..




uczucie tego przypomina trzepotanie ( wibrowanie, gorac, czasem tesknote od sakrum do sercowej)
Przedziwne uczucie w ciele.
Jest to bardzo pozytywne, poniewaz twoje kundalinii unosi cie swiadomosciowo i wibracyjnie na poziom 5D

Tlumaczenie net.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...