Sesje

Czy męski aspekt rozpoznaje proces?

Czy aspekt męski odczuwa proces ??

Myślę że tak jest chociaż niekoniecznie w każdym przypadku jest identyczne
Z mojego doświadczenia wiem, że kiedy ja przechodziłam CzND, odczuwając ogromny ból w czakrze serca, mój bliźniak też odczuwał ból i był rozbity, całkowicie bez życia.. chociaż nie rozpoznał procesu,

Część napewno odczuwa to co odczuwasz Ty, natomiast nie zdaje sobie z tego sprawy, raczej ucieka np. w nałogi, inne związki, prace itp...
Tęsknią tak samo jak Ty jak nie bardziej... Myślą o Tobie tak jak Ty myślisz o nim...

Męski aspekt z pewnością jest o trzy kroki za żeńskim aspektem, więc jeśli Ty wykonujesz pracę to on podąża za Tobą.. jeśli Ty osiągniesz spokój wewnętrzny on też po czasie dojdzie do podobnego spokoju wewnętrznego...

Natomiast co mogę tu dodać każdy aspekt powinien wykonać pracę samodzielnie...

Są owszem przypadki, kiedy bliźniaki przepracowują wspólnie życie ale jest to rzadkie...
Raczej mogą się ponownie zejść po dojściu do unii wewnętrznej ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...