Sesje

Tak po prostu list do bp

Tak po prostu...
Przestałam/em czekać na Ciebie , pozostawiając miejsce dla Ciebie

Tak po prostu nie czekam na kontakt od ciebie
Nawet na to byś odblokował...
Nic fizycznego...nic z tego świata
Zwróciłam się do wnętrza siebie...
Goje się pomału od poparzeń...
Twoja dusza może doznać szoku, co wyczułam

Pomogę tobie moją bezczynnością w stosunku do ciebie
Moją niepamięcią o Tobie
Czasem jednak przemkniesz przez myśli, ale
To normalne
Teraz staram się skupić na lepszej wersji samej siebie...
Wyczuwam cię w jelitach...czasem


Czasem proszę wszechswiat w sprawie naszej Duszy
Życzę Tobie wszystkiego najlepszego w życiu, cokolwiek się wydarzy, jakąkolwiek podejmiesz decyzję..
Przesyłam miłość ...
Czasem czuję smutek...ale żyje niezłomną nadzieją, że moje nowe pasje, zamiany w moim życiu wynagrodzą mi te koleiny na drodze
Nie będę się starać kontaktować z Tobą
Szanuję Twój wybór, limity...

Ja zaznaczyłam moje granice... proszę też je uszanuj...
Wierzę że potrafisz je uszanować... chociaż wiem, że podniosłam Tobie duchową poprzeczkę  bardzo wysoko..ale wiem, także że istnieje wolna wola... każdy jest jej właścicielem, nie każdy ją respektuje, ani z niej korzysta we właściwy sposób...

Tak czy inaczej życzę ci abyś potrafił się odnaleźć i pokochać Siebie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...