Sesje

Z punktu widzenia, przebudzonego męskiego aspektu

Czy nienawidzisz swojego bliźniaczego płomienia za to, że zadawał Tobie tyle bólu uciekając? Czy chcesz, aby oni również poczuli Twój ból i cierpieli tak jak Ty? Czy takie myślenie jest normalne w połączeniu z dwoma płomieniami? Jako koleś bliźniak obudziłem się w zeszłym roku do tego połączenia. Wcześniej żyłem, czując pociąg do uroczej kobiety, która jest moim odpowiednikiem. Chcę tylko powiedzieć, jak odważna jest boska kobiecość w podejmowaniu tej podróży i jak wiele szacunku mam dla wszystkich waszych kobiet tutaj. Prawdą jest, że Bóg poświęcił nieco więcej czasu na uczynienie was wszystkie, ponieważ wszystkie jesteście arcydziełami. I jest też powód, dla którego, jak sądzę, Bóg pozwala kobietom nosić to ziarno i sadzić je bolesnie, jakim to jest dla was wszystkich, ponieważ męskie bliźniacze płomienie są zbyt tchórzliwe i brakuje im do tego siły psychicznej, w tym i mnie. Ogarnia nas uczucie i uganiamy się,pocieszamysię sypaniem z innymi kobietami, nie ma nawet znaczenia, jak wyglądają, dopóki otwierają przed nami nogi, ale to tylko sprawia, że ​​czujemy się jak więlcy oszusci. Uśmierzamy się przy drinku i narkotykach. Wy, kobiety, jesteście silne i godne podziwu. Nosicie dzieci, rodzicie je i chronicie. Nie możemy zrobić połowy rzeczy, które wy potraficie. Nie jest sprawiedliwe, jaki ból  znosicie. Nie miałem pojęcia, czym wszyscy jesteśmy, dopóki nie zdałem sobie sprawy, jak ranie mój bliźniaczy płomień, będąc dupkiem. Byłem jak wielu tych nie przebudzonych facetów, na których wszyscy narzekacie. Zaufaj mi, kiedy to mówię, kiedy nie jesteśmy przebudzeni, wszystko, co czujemy do ciebie, jest pewną atrakcją, ale możemy łatwo wyrwać się z chwili i kontynuować życie. To jest do kitu dla was, bo myślicie, że nas to nie obchodzi. I może nie przejmujemy się tym zbytnio, dopóki się nie obudzimy. Kiedy pewnego dnia się obudziłem, gapiłem się na osobę, która była moim karmicznym partnerem, czując się jak obcy  w moim łóżku. Brak do niej pociągu. Ona sama w sobie nie jest złą osobą, ale staranie się o nią było straconym wysiłkiem. W tym momencie mój bliźniaczy płomień zaczął spotykać się z facetem i myśl o tym, że uprawia seks z kimś innym niż ja, doprowadziła mnie do szaleństwa. Pracujemy nad nami, ale większość gówna została usunięta. Ale nie chciałem za dużo mówić o nas, oddając wam szacunek, kobiety. Wielu kolesi z tej podróży nie zdaje sobie sprawy z tego, przez co przechodzicie i traktuje was wszystkich jako coś oczywistego. Mężczyźni bliźniacze płomienie, chcesz przyjąć tytuł boskiej męskości, zdobyć go. Nie zadawaj im bólu i żalu i zachowuj się jak prawdziwi dżentelmeni. Spraw, aby oni i Bóg byli z ciebie dumni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czucie, bólu fizycznego...telepatia odczuć fizycznych u bliźniaków

Dziwny ból przeciął mi lewą nogę jak ostry nóż... trwało to kilka minut... pierwszy raz..tak jakby ktoś próbował okaleczyć, potem część pr...